Dubbelseénde.

Jag vet knappt vem jag är just nu. Jag är så jäävla trött rent ut sagt.

Imorse när klockan ringde var de segt. Fick gnugga ögonen en massa gånger och torka bort alla tårar som bara rann från ögonen. När jag kom till spegeln såg jag typ 1 1/2 Alexandra och de ögon jag såg var ehm, mindre vackra. Jag såg ut som om jag typ knarkat. Ursch. Fick kämpa i med linserna och på med smink så blev de lite bättre.



Morgondagen blev inte ledig heller tyvär. Blivit sjukdommar på jobbet så nästa lediga dag blir Lördag. Känns lite jobbigt men självklart ställer man upp om någon är sjuk. Och som min underbara chef sa, man får tänka på lönen. I Love lön <3 Hihi.

Får bli en tidig kväll ikväll så kanske jag blir utvilad tills imorn. Hoppas!

Nu blire mjölk och färjan..

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0