En rosa dröm blir vit..

Jag har väldigt länge haft en dröm om en rosa vaio som säkert några minns. Nu ska jag och Johannes köpa ny dator men han gillar inte rosa så de får bli en vit vaio.. Så min dröm blir bästan uppfylld i alla fall : )  Har förtillfället en liten förälskelse i vita datorer så jag är taggad.. Även om jag blir rätt pank sen. Men då kan jag ju hänga med min nya dator.. Weii

Nu ska jag äta frukost och tagga inför jobb.. Min kropp behöver en ledig dag nu!! Den värker och är heelt slut.. Men om två jobb dagar så (om man räknar med idag).. Måndagen blir slapp som bara den.

Ha en bra dag i solen!

Kommentarer
Avsändare: Storebror

Vit = Mac = :D

2009-05-02 @ 10:43:18
Avsändare: Sara

Jag har också vit data :)

2009-05-02 @ 17:54:16
Avsändare: Alexandra

Ja dom är assnygga. men mac är dyrt. så får bli vaio

2009-05-02 @ 21:26:21

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0