Fullt upp..

Hinner knappt blogga den här veckan. Jag har verkligen fullt upp! De jobbas för fullt och när jag inte jobbar så sover, äter, tvättar jag eller pratar i telefon.

Denna natt var lite sådär jobbig. Kunde först inte somna fören vid tolv tiden. Blev sedan väckt vid 03.30 av att några fulla idioter försökte krossa en ruta till något kontor i huset mitt emot ( dock inte så diskret eftersom de smällde som om de var bombdåd längre bort i stan plus att de skrattade så de skrek). När de äntligen gick iväg igen så var de för sent. Jag kunde inte somna om på ett bra tag, och somnade aldrig sådär hårt igen. Så mindre pigg när klockan ringde.

Men idag var de löning vilket gav mig lite energi i alla fall. Sprang runt runt i centrat på lunchen och shoppade loss. Köpt en ny rosa sommar klänning, spets leggings, en ny smink nessesär, en liten kylväska till picknick i parken, tallriks underlägg, presenter till bror, shorts till Johannes och potatis skrubbvantar (som är skitbra). Jaha, de var den lönen de ; )

Imorgon måste jag nog in på systemet också, blir kalas på fredag. Förfest hos Håkan sen vidare till byn. Kommer bli kalas. Så imorgon efter jobbet ska jag hinna packa och fixa allt för på fredag åker vi direkt när jag slutat. Ska bli så galet kul : D

Nej, sova kanske?

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0