Galet rolig helg

Vilken lyckad helg!! Fredagen blev lyckad till 100% förutom regnet då. Som många redan vet så var de verkligen inte till Håkan vi skulle på fest. Jag och syster hade fixat överaskningsfest för bror som fyllt år. Så vi ljög och hade oss för att Danne skulle försvinna från sitt lilla torp innan va invarderade de. Hihi. Ballonger, folk, tårta, paket och buckets. Rent ut sagt fest för hela jäkla slanten!! Vi fick även besök av en redbull bil som dumpade en platta redbull, galet!

När alla blivit lite lagom rund under fossingarna så gick vi mot Oscarssons där de var big time party. Hade riktigt jäkla roligt!

Lördagen spenderade jag hemma med mamma och pappa. Slappade och hade de mys sådär för att samla krafter till kvällen. Först kom Hillbergs och grillade med oss och vi kikade på Robinsson. Direkt efter de åkte jag för att ragga upp Simon och vidare till Brorsans ( pinsamt jag vet ). Men de var Scream and shout(?) som skulle spela och jag hade ju lovat att komma och kika vilket jag absolut inte ångrar. Jag tycker de var bra jävlar och de är alltid kul att hänga med Sajmon!

....

Kommentarer
Avsändare: Lisa

Tävling!



Du kan vinna en header, DU bestämmer hur den ska se ut!



http://hoppalong.blogg.se/2009/may/tavling.html

2009-05-24 @ 17:13:14
URL: http://hoppalong.blogg.se/

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0