Godmorgon alla Glada.

Är de inte irriterande när man vaknar lång före klockan ska ringa och inte kan somna om. Samtidigt är man väldigt trött och vill bara sova, men de går inte. Så var de för mig idag. Låg och slappade i sängen i 45 min sen gick jag upp, 30 min tidigare. Jag blir galen. För nu sitter jag här och är trött. Tror jag är för förväntansfull ingör morgondagen som blir kanon. Först stan med Sara sen galejj med tjejorna.  Men även att få gå upp och knappa på datamaskinen.

Dum som jag är har jag jätte skuldkänslor för gamla datorn. Känner mig så taskig som bara överger den och skrattar åt hur sliten den ser ut brevid den nya. Jag måste sluta med mina "tycka synd om matriella ting". Min hjärna tror att dom verkligen har känslor. De är så jobbigt .. Hihi.

Nej nu ska jag fixa en varm macka innan jag åker och jobbar..  Jag är så trött att jag bara ler, ni kanske känner till övertrött? Jobbet kan alltså bli kul..

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0