Godmorgon solstråle

Även idag vaknade jag före klockan. Rättare sagt 3 timmar före klockan skulle ringa. så 07.18 insåg jag att somna om var en omöjlighet och gick upp. De är så tråkigt att gå upp tidigt för de finns inget att göra sådär på morgonen. Så jag satte i Mamma mia filmen. Den är helt underbar och en bra början på dagen..

Nu skiner solen och de är klarblå himmel. Äntligen solsken när jag är ledig. Nu kan jag ta fram mina sommar kläder även jag. Weii !! : ) Blir en vända på stan med Sara nu, som fyller år idag. Graatttis : )  Gillar att jag är ett år yngre än dig ; p

Måste smsa Lina nu och fråga om jag får låna henne platt eller vågtång sen. Hihi..

Ha en underbar dag, för de ska jag ha!!

Kommentarer
Avsändare: Sara

Tack :)

2009-05-07 @ 17:37:35

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0