Gottegrisen

Jag har inte ätit godis på jätte länge. Jag mins inte sist jag tog en godis. Eller de kan ha varit i Tisdags. Jag börjar på abstinens. GE MIG GODIS! 

Idag ska jag bara slappa. Tror jag ska kasta mig i soffan med ett gäng chokladbollar och kolla på lite mer mysteriet på greveholm. De är ju så spännande : ) Nu tänker säkert många som inte förstår sig på snask att jag ju äter chokladbollar så då behöver jag inte godis. Men de är en jävla skillnad ska ni veta !! Jag behöver chokladbollar + godis.

Ikväll blir de nog också chokladbollar och soffan. Men då Robinsson och en film.

Kommentarer
Avsändare: Sandra

Mysteriet på greveholm är bra :)och du har rätt i att chokladbollar och godis absolut INTE är samma sak ;P

2009-05-09 @ 12:51:14
URL: http://sakri.blogg.se/
Avsändare: Lina

haha vilket sammanträffande att jag och emeli också kollade på mysteriet på greveholm! :O :)

2009-05-11 @ 20:21:37
URL: http://misslittleberry.blogg.se/

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0