Grillat i stekpannan.

Blev en lång dag på jobbet idag. Men den kändes inte så lång. När jag gick hem kändes de som om jag började mitt på dagen men jag hade ju faktiskt öppnat. De är en så skön känsla.

Kom hem och la kött i marinad. De har ju varit så härligt väder så jag var sugen på grillat. Men eftersom jag bor i stan så blev de grillat på stads vis, alltså i stekpanna. Men de funkade de med : )

De är så mycket jag vill ha nu också, de känns som om jag räknar varje timme tills lönen ska komma. Men snart äre 20:e. Weei. Då ska jag köpa ett par nya skor och sedan lösa in en trisslåt till en ny och hoppas på storvinst. Eftersom ett par nya skor kan ändra hela livet.  Ni ska få se en bild på min helt underbara magnet sen med just den texten " ett par nya skor kan förändra hela livet".

Nu blir de film, morot och tzatsiki.

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0