Massage&tandläkarbesök

Nu är jag i Tierp!! Tog bilen hit imorse eftersom jag var så arg på katten efter hennes hyss inatt så hennes straff blev att åka med till Tierp (hon hatar att åka bil). Har hunnit varit på härlig massage idag. Hoppas verkligen smärtan i min rygg försvinner nu även om hon inte kunde känna vartifrån den kom. Men nu är den mjuk och bra igen i alla fall : )

Åkte sedan direkt till tandläkaren då de gett mig en tid 14.10, men icket. De hade sagt fel tid, så jag skulle komma 16.10. Bara att åka hem och dra ut på lidandet. Jag var verkligen säker på att de skulle bli ett dyrt besök så de blev 2 plågsamma timmar. Väl tillbaka hos tandläkaren var de en bekant röst som sa mitt namn (och för en gångs skull mitt rätta namn, de säger alltid mitt mellannamn där). De var hon jag alltid gått hos när jag var mindre, Evelinas mamma, som flera gånger kört oss till dansen i Gävle. Åh så glad jag blev!! Och inga hål!! Mina tänder såg jätte fina ut och till och med visdomständerna var perfekta (jag kanske är vis?). Vilken lättnad..  : )  Blev alltså ett billigt besök, I like.

Nu är jag hemma, Emeli och Robin var nyss förbi och kollade på Toulouse TC, han är så sööt lill prinsen. Hihi. Snart kommer mamma från affären och då ska vi göra en paj. Smaskens.

Hade bra!!

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0