Morgonhes hela dagen

De som varit nästan mest skönt idag är att jag knappt pratat med någon. Inte fören 19.30 använde jag min röst. Och de har känts så skönt på nå vis. Jag har gått runt själv här hemma och haft en lite sur min och bara varit tyst sådär. Konstigt att de kan kännas så skönt ibland. Så när telefonen ringde vid 19.30 fick jag harkla rejält innan jag svarade, jag var fortfarande morgonhes. Hihi.

Satte mig ute på balkongen idag när solen tittade fram en snabbis. Men jag blev inte så långvarig där då en tant sprang naken i lägenheten mitt emot. Inget ont i mot äldre men jag gillar inte att se dom nakna sådär. Och absolut inte när jag slappar ute på balkongen..

Godnatt

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0