Oj vad jag är trött..

Nu känns de att jag har jobbat mycket den här veckan. Jag är riktigt jäkla trött idag och när klockan ringde visste jag inte alls hur jag skulle kunna slita mig från kudden och ställa mig framför spegeln. Men de gick på något konstigt vis.

Har en rätt kort jobbdag idag i alla fall vilket känns skönt. Har även kort dag imorgon innan de blir en ledig Tisdag. Trots min trötthet så ska de bli riktigt kul att jobba idag, har en hel del att pyssla med och då är de kul! : )

Och Norges seger igår var riktigt bra. De var en av de bästa låtarna som var med. Lite tråkigt att kolla på röstningen efter ett tag dock.. Synd att Malena kom på så dålig plasering. Jag hade hoppats på top 5. Menmen, Norge är ju våra grannar och de kändes lite som en vinst när dom vann, trots att jag inte är Norsk på något vis.  : )

Ha en bra dag i solen ( ska tydligen komma regn imorn, blää )

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0