Om 7 timmar..

Nu har jag bara ett pass kvar innan jag är lite ledig.. Ska man vara riktigt exakt så är de 6 timmar och 46 minuter kvar. Jag verkligen längtar nu.

Har även börjat fundera och grubblat över vad jag ska ha på mig på Linas studentskiva, eller, högbergs skiva. Kommer förmodligen (i ren panik) bara slänga ner någon trasa innan jag åker till Tierp på Torsdag.. Sen kommer jag vara arg över mitt val.

Vi har inte köpt datorn än heller, den fanns inte i Uppsala så vi lär beställa. Jag hatar att vänta. Jag vill ha den i min hand på momangen. Min värsta tanke är att den kommer på Onsdag då jag jobbar sent så jag inte hinner hämta ut den. Jag klarar inte av tanken att den ligger på posten vid oss och jag inte får hämta den. Vilka problem jag har va ? : )

Nu lär jag röra på fläsket.. Men snart får jag slappa!!

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0