Påväg..

Nu är vaion påväg till Uppsala.. Den kommer närmare. Weii! Hoppas den kommer imorgon : )

Kommentarer
Avsändare: Storebror

Och jag väntar på min nya Sonos zoneplayer och utomhushögtalare som jag ska ha till altanen :P Måste ju vara bered inför sommarens alla kommande grillkvällar :)

2009-05-04 @ 16:11:52
Avsändare: Alexandra

Haha de låter bra de.. Kanske grilla i helgen? vi som får grilla på en raclett kommer ju ut på landet då. haha.

2009-05-04 @ 16:18:26
URL: http://alxandrah.blogg.se/
Avsändare: Storebror

Jag och Tobbe tänkte instifta grillning varje helg :P Vi har ju börjat rätt bra med grillning två dar irad med tillhörande Irish Coffee :P

2009-05-04 @ 16:20:23
Avsändare: Alexandra

Haha.. Ni då. Ni kan ju inte alltid dricka irish coffee. Men på typ fredag kanske vi kan grilla. eller lördag, fast jag jobbar söndag dock. så fredag är bäst.

2009-05-04 @ 18:37:38
URL: http://alxandrah.blogg.se/

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0