Semifinal del 1

Herre gud!!! Jag har nu skrattat åt de 3 första bidragen till eurovision semifinalen. Är de ett skämt eller ? Haha. Och ja, fjärde ser inte så lovande ut heller. De känns ju helt sjukt att de har gått vidare så här långt. Vad har hänt? Värst var nog första bidraget som mer var någon sexlek.. Fiasko!!

Nu ser jag fram emot att få se vårat bidrag så de blir lite ordning på denna tävling. Går hon inte vidare har världen blivit döv. Om man kollar på motståndet liksom. Nej nu lär jag kika vidare.. Weii..

Kommentarer
Avsändare: stefan

Jag blir rädd för att resa i europa när jag ser på schlagern! tänk bara vilken hämsk musiksmak de har om det vi ser i teven är det bästa de lyckats få fram!!

2009-05-13 @ 23:26:24

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0