Solen har stoppat mig..

Inte skrivit på ett tag såg jag nu men de har ju varit så underbart väder att jag inte kunnat sitta vid datorn. I Fredags var de sola och hundvakt för hela slanten. Jag och Nova hade de bra ute i solen, åt paj, lekte lite och gosade. Helt plötsligt ser jag hur röd jag faktiskt var. Tyckte inte jag varit ute så länge men röd blev och är jag.

På eftermiddagen åkte jag och Elin till Madde och hennes söta unge Olivia. Madde bjöd på en maräng-jordgubbs-daim tårta som var fruktansvärt god, och Olivia bjöd på lite underhållning. Dom är så söta båda två : )

Jag och Elin åkte sedan vidare hem till Elin och Tobbe för lite grillning och sådär. Men blev en rätt tidig kväll då både jag och Elin skulle jobba Lördagen.

Jobbade hela dagen igår vilket kanske var tur så jag inte blir mer bränd nu? Kvällen spenderade jag och Johannes på balkongen med grillad kyckling, potatissallad och jordgubbar. Mysigt! Sedan blev de soffan, Arn och lite chips. Smaskens!

Nej nu måste jag äta upp frukosten ..

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0