Soligt


De är konstigt hur mycke piggare man blir bara solen skiner. Den ger en så härlig energi. Även om jag ska stå inne och jobba hela dagen så är jag mycke gladare bara för att solen skiner.

Jag gillar läget att Sverige gick vidare igår, men problemet är att jag jobbar på lördag. Till kl20.05. Och hon har startnummer 4. Gissa om de blir gasen i botten hem!?!  Jag ska planera varje sekund efter jag stängt dörrarna så jag är hemma på nolltid.

Idag blir de som sagt jobb också. Men de känns helt ok för har haft en riktig slapp morgon. Låg i sängen och grisade ett bra tag innan jag tog mig till duschen och sen slängde mig i soffan.   Hur härligt som helst : )

Ha en bra dag !!

Kommentarer
Avsändare: mia

haha ja, de var ju så sjukt värdelösa! ja klarade det fint, hade fina tänder och hon sa att ja var noga med min kost och inte små åt så mycket :p men ja tror hon hade lite fel.. hihi. men jag bara höll med!

2009-05-14 @ 10:11:34
URL: http://miawestin.blogg.se/

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0