Söndag

Nu är de slut på ledigheten igen. Var helt död imorse och låg i sängen bra länge för att bara samla kraft. Tog mig en dusch, sminkade mig och klippte Tobbe. Sen var de helt plötsligt dags att åka mot Uppsala och jobbet. Gick bra att jobba idag, tiden flöt på bra och jag hann med en hel del.

Inatt/imorse vaknade jag till och öppnade ögonen. Jag såg då en riktigt fet spindel på väggen. precis brevid med. Jag fick riktig panik och ögonen blev stora som jordklot. Men då såg jag att den inte var där. I ren panik och rädsla grävde jag i lakanet och springan mellan sängen och väggen men hittade ingen spindel. När jag sedan skulle stänga ögonen igen såg jag spindeln igen, fast insåg att de faktiskt bara var mina ögonfransar som sett ut som en fet spindel. Jag var nog rätt trött : )

Nu är de bara att ladda för en veckas jobb..

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0