Sony vaio.

Nu har vi beställt den nya datamaskinen. Det blev en vit sony vaio och jag vill ha den här nununu!! Men den har inte ens skickats än. Jag bevakar nämligen webhallen nu på hur långt våran order har gått. Och den värkar vara orörd. Blää!!



Idag gör jag just ingenting. Orken har liksom försvunnit nu när den kan och jag vet inte ens om jag orkar ta tag i de hela med a-kassan. Skickade ett mail med min fråga nyss för jag orkar inte prata och vara trevlig. Jag vill bara vara idag.. Hoppas på att de svarar på mitt mail istället. Fattar ändå inget av deras lilla växel..

Och är de inte typiskt att de regnar den enda dagen jag är ledig? Jag gillart inte.. Jag ville sola och bli brun. Jag är blekast av alla just nu. : (

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0