Stek på bryggan.

Efter att ha tagit en rejäl sovmorgon imorse drog jag på mig sommarkläder och mötte upp Sandra på stan. Vi gick raskt till bryggan och intog en plats. På denna plats har vi sedan stekt oss idag. De var så perfekt väder, helt underbart. 

När Sandra skulle vidare mot Gävle gick jag raka vägen hem till balkongen. Eller jag mellanlandade i kylskåpet där jordgubbarna fanns. Satte mig på balkongen för ännu mera stek och jordgubbar. Jag gillade läget skarpt.

Nu har jag även fått liite färg iaf. Den är förmodligen osynlig imorgon men jag får njuta av den idag. Har jag tur kan jag sola mera på Torsdag och Fredag. Sol gör mig förjävla glad!!


Kommentarer
Avsändare: Joanne

Bryggan, det var länge sedan! Fick mig verkligen en liten nostalgitripp för gymnasietiden där!



Härligt att sola ute, men stadsparken är lite säkrare för de som har små-kottar med sig ;D

2009-05-26 @ 16:44:58
URL: http://joannesboudoir.blogg.se/

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0