En dålig dag

Idag har inte varit min dag.. De hela började med ett mindre kul besked som gjorde att jag fick en klump i magen och blev allmänt orolig och arg. Vi har inte turen med oss nu verkar de som !! Jaja. Oturen fortsatte sedan på lunchrasten då jag brände upp hela käften typ. Är fortfarande helt öm. Skulle köpa min favorit muffin och tröst äta och den var såklart slut. Otur med allt. Gah!!

Nu känns allt lite bättre samtidigt som de är skit. Och tyvär vill jag fortfarande inte berätta vad de hela handlar om eftersom de kan ge ännu mera otur. Ska ta och se Kyle xy snart, de rensar hjärnan. Men först ringa min bätaste syster!! 


Tjing.

Kommentarer
Avsändare: mia

usch, låter ju ingen vidare..

håller tummarna för det bästa fast jag inget vet!

2009-09-16 @ 12:20:46
URL: http://miawestin.blogg.se/

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0