En helg med mina kära..

Nu är snart en till helg över. Går dom inte läskigt fort? Visst, jag jobbar oftast helger men de är ändå speciella eftersom Johannes är hemma då.. Jaja, vi åkte i alla fall ut till Tierp i Fredags kväll för lite lantluft :)

På Lördags förmiddagen var jag hemma med mamma. Vi pratade, åt lite paj och så var Elin förbi också. Åkte sedan till Sara för en promenad och klippning av min lugg (tänk resten av håret kunde växa lika fort!!). Åkte hem ett tag, åkte på en liten tur med Johannes och pappa och sen hem för mat. Mammas mat är den bästa!! <3
På kvällen åkte jag, Johannes och bror till syrran och Tobbe. Dom skulle grilla i grillkåtan och jag hade med marshmallows och banan med choklad i som vi andra grillade. Jag har aldrig "grillat" marshmallows men sjutton va gott de va!! Hihi. Vi flyttade oss sedan vidare till kåta nr2. Bastukåtan. De var skönt med galet varmt. Jag vet inte om jag tycker de är skönt eller bara jobbigt med bastu.. ??  Vi tog en taxi hem och jag slocknade ganska snabbt..



Imorse ringde klockan 06.50 och min första tanke var "Nu är köttbullarna klara". Jag måste drömt att jag gjorde köttbullar och att jag ställt en timer helt enkelt. Hihi. Tokit! Fixade mig lite och fick skjuss ner till tåget mot Uppsala -> Gränby. När jag kom in i centrat så luktade de verkligen nybakat. Gissa om jag blev sugen?! Och eftersom jag var 45 min tidig så följde jag instinkten att köpa något nybakat. Mumma! Satte mig på lagret med denna smaskighet, en kopp kaffe och en Hänt Extra. Vips så var de dax att börja jobba.

Och nu blire snart pizza.. De är ju trots allt söndag. Hihi.

Hejdå!

Kommentarer
Avsändare: syster

Ååh va mysigt med hembaKt då...=)

2009-09-14 @ 21:11:51

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0