Hundvakt

Idag är jag riktigt slapp. Stackars Nova får slappa med mig och hon visar tydligt att de är ganska tråkigt genom att ta fram golden-ögonen och djupa suckar. Hihi. Men vi har faktiskt varit ute på en ganska lång promenad så nu är jag trött ju.

Ullareds resan var mer än lyckad, som alltid. Jag och syrran satt längst bak i bussen och hade de bra. Och ja, jag shoppade mer än vanligt tror jag. Eller var sakerna bara större kanske? Köpte iaf en hel del hem, lite julsaker, värmespolar, och massa annat kul. De jag haft roligast åt är mina jeans leggings som är storlek 146/152. Hihi, roligt att känna sig liten. Plus att älsklingen gillade sin nya jacka så mycke. Jaja, resan var riktigt riktigt bra och längtar redan till nästa. Köpte även reseväska och solskyddsfaktor (thailand here I come) Woohoo!

Söndagen var mest kaos och hemsk. Men de blev en dag på jobbet och sen hem och grejja med allt nytt. På kvällen fick jag en riktigt smaskig middag av min käre och de behövdes verkligen.

Igår var de också en jobb dag. Heldag faktiskt. Men den gick fort för jag höll på och målade och grejjade. Är så nyfiken på hur de blir när de är klart. :) Juste, har jag sagt att jag åkt till Tierp? Hihi..


Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0