Knäpp-Jeans

Nu är jag redo att åka iväg till jobbet. Ska åka dit i god tid så jag kan köpa frukost på kvantum och även hinna äta den. Fanns inget jag var sugen på här hemma. Har ett par nya jeans på mig idag. Snygga! Men, dom knäpper när jag går. Vet ni hur jag menar? De är så irriterande. Har även mitt nya skärp och de är i läder så de knarrar istället. Hihi, knäpp och knarr Alx!

Sovit dåligt inatt vilket inte känns sådär toppen nu när en låång jobb dag väntar. Menmen. Vaknade iaf med att förkylningen brytit ut så de var säkert därför. Inte sådär super förkyld med äcklig i halsen, lite lätt snorig och lock i öronen. Varför får jag ALLTID lock i öronen?

Mamma skickade även sms imorse att de satt i gaten på arlanda och snart åker. Jippi! Tack för påminnelsen mamma. 2 veckor på Kreta. Avundsjuk? Inte de minsta!!



Tjing!

Kommentarer
Avsändare: Storebror

Du slipper iaf vara katt å blomvakt :P

2009-09-24 @ 23:29:28
Avsändare: lina

å sånna där byxor som knäpper så folk nästan tror att man går och pruttar! mina älsklingsbyxor låter så :( men egentligen tycker jag att det är ganska tufft ;)

2009-09-27 @ 09:55:56
URL: http://misslittleberry.blogg.se/
Avsändare: Alexandra

hihi sötlina :)

2009-09-28 @ 15:25:08

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0