Kyle xy besatt..

Ännu en ledig dag och jag gör absolut ingenting.. Jag är en riktig slö-råtta!! Men jag orkar liksom inte ta tag och göra nått. De är så skönt att gå med håret i knut, luggen som står åt alla håll, mys kläder, värma fossingarna under en filt och dricka massa gott te. Och sist men inte minst, nöta igenom massa Kyle xy avsnitt. Jisses va bra de är !!

Har väl bara gjort en bra sak idag och de var att ännu en gång lägga in all musik på ipoden. Eftersom vi har ny dator så behövde jag koppla den till den och då försvann all musik. Så nu är den full med bra musik inför resan till Ullared. Wiihoo! :) Hittade även massa kul och gammal musik.. hihi.

Nu ska jag se ett till avsnitt av Kyle xy, hoppas på att Sara kommer in på msn (känner ett behov av att prata med henne) och fundera på vad de blir för mat.

Kommentarer
Avsändare: Syster

va skönt att bara ta de lugnt va =)

2009-09-14 @ 21:10:14
Avsändare: Alexandra

de är jätte skönt.. inte ha något "måste"

2009-09-14 @ 22:05:10
URL: http://alxandrah.blogg.se/

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0