Min nya kjol..

Som alltid när jag ska gå på stan utan att shoppa så hittar jag något som känns helt rätt. De hände såklart igår när jag och Elin kikade omkring. Hittade denna kjol på H&M och den satt helt perfekt. Och ja, nu ligger den i min garderob. Ops :) Blev även en sallad till lunch..

På kvällen kom Johannes hem och jag hade bestämt att fixa romantisk middag. Korv med bröd och chokladmuffins till efterrätt. Hihi. De är så praktiskt att ha en älskling som har korv med bröd som favorit rätt. Längtar till helgen då jag får träffa karln lite mer igen.. <3


Fick även för mig att göra bloggen höstigare. De är höst för mig nu så de var på tiden. Men jag vet inte vad jag tycker än, som alltid. Måste liksom bli van för att se om jag gillarn.

 

Nu ska jag tända ljus, grädda äppelpaj och se idol. I love it!


Kommentarer
Avsändare: Fia

Tjusig

2009-09-10 @ 19:49:43
URL: http://sofsan.blogg.se/
Avsändare: mia

åh vad mysig design! :)

2009-09-13 @ 10:59:32
URL: http://miawestin.blogg.se/

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0