Minisemester, wohoo!

Nu börjar min lugna jobb-period och den gjorde en rivstart med 4 dagars ledigt. Så idag, dag 1/4 så fick de bli storstädning och tvättardag. Hur skönt som helst att ha de ur världen :)

Har även hunnit med lite Gossipgirl, kladdkaka och nintendo wii. Jag vill ha nå mer spel till wii, någon som har tips på ett roligt spel kanske??

Nej nu ska jag väl vänta vidare. Vi har kontakt med världens segaste människa!!! Har vi tur, och då menar jag TUR, så hör denna människa av sig imorgon. Men, varför inte dra ut på lidandet ? Hmm..

Imorgon kommer iaf Honey till mig efter hennes lektion. Weii!! :D Idag när hon ringde så kom en ambulans och körde om henne och stannade en bit framför henne. Visade att en liten tant ramlat. Men, sjukhuset nördar som vi är slängde jag snabbt ur mig " är de någon av dom me?!?" och jag fick svaret "Ja" och efter en stund " de var Janne" Hihi, knäppt att han var där, han som är på tv.

Nej, nu ska jag laga mat. Fiskbullar. Smask!

Kommentarer
Avsändare: mia

åh janne! hihi!

han körde in pappa när han blev så sjuk sist :) då blev mamma lite avundsjuk, hihi!

2009-09-08 @ 13:00:25
URL: http://miawestin.blogg.se/

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0