Ny design = ny motivation

Jag har ju varit rätt dålig på att blogga senaste tiden. Men nu när designen är ny så kom motivationen tillbaka igen. Är de inte underbart? Hihi.

Min kära karl har fått mig att bli besatt av en ny serie och jag vet inte alls hur jag ska klara av att slita mig imorgon och åka till jobbet. Serien är Kyle xy. Har hört namnet förut men aldrig varit något som intresserat mig, men nu har Johannes sagt åt mig (nästan tjatat) att jag lär se den och han hade rätt. Såå bra!!

Är bra sugen på att se ett avsnitt till men är väldigt trött och vill gärna hinna läsa lite i min bok också. Läser för tillfället Pigge Werkelin - Klockan 10.31 på morgonen i khao lak. Den är bra. Men jag ligger med tårarna i ögonen och en klump i magen när jag läser. Känslan kommer tillbaka på någotvis. De som är kul med boken är att han tagit med delar av rapporten hur sverige skötte de hela. Väldigt kul att läsa att de faktiskt knappt gjorde något. Ett exempel är att en läkare fick böna och be om att få med sig 2 sjuksköterskor istället för bara 1. Han fick bara 1 med sig. 1 läkare och 1 sjuksköterska, bra jobbat!

Nej, nu ska jag sluta klaga och borsta gaddarna istället.

(och vetni?? nu har jag målat naglarna så de matchar bloggen. Hihi)

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0