Slöhög..

Idag är jag riktigt seg.. Vaknade och ville helst bara somna om, men de var så varmt i sovrummet så pallrade mig upp. Nu sitter jag  som en slöhög i soffan istället.

Men nu måste jag nästan rycka upp mig, ta en dusch, på med lite smink och kläder. För de blir lunch på stan med Elin. Sen ska jag vara lite smakråd och hon får nog vara de åt mig också. Så kul att Elin bor i Uppsala nu. Massa sällskap och från att kunna träffats 1-2 gånger per år så kan vi ses i stort sett när vi vill.  :)

Mitt hopp ligger på idag.. Annars jävlar blir jag riktigt förbannad!!

Tjing!

Kommentarer
Avsändare: mia

haha ja, alltså jag får verkligen nippran på de där ljudet också! det ligger i karlholm :) och vi tänkte flytta dit, hihi. så kul att jag har de flesta komisarna runt där och fotbollen med.. så de är ju verkligen plus i kanten! :)

2009-09-09 @ 22:02:55
URL: http://miawestin.blogg.se/
Avsändare: mia

bilder kommer komma sen! :)

2009-09-10 @ 13:34:36
URL: http://miawestin.blogg.se/

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0