Present

Idag har jag jobbat lång dag, öppning till stängning, med massor att göra. I slutet sprang jag fram och tillbaka med ljuskartonger och kasta in dom i hyllan. Sen, dök syster upp och jag fick åka bil med henne och Tobbe hem. Helt fantastiskt. Väl hemma (med en max burgare i magen) möts jag av ett stoort paket i hallen. Wiihoo. Jag lät de vara en stund, eftersom de blir så spännande om man kikar på de ett tag och verkligen försöker låta bli att öppna.  De var en skrivare/scanner. Jag fick den av Johannes i försenad födelsedags present. Åh vad jag är glad!! Nu ska de skrivas ut bilder, recept och allt möjligt kul!! Den är grym!

Dehär fick bli första bilden som skrivaren fick skriva ut..
Vi hade så mysigt!


Johannes <3

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0