Äeej men vafaan..

Nu är jag bra jäävla less.. Jag är expert på att grubbla på saker och ting utan att komma fram till ett skit. Alltså grubblar jag på saker väldigt länge. Jag har nu väldigt länge grubblat på en speciell sak, utan att komma fram till något vilket gjrot mig galen. Nästan fått mig att må lite dålig. Inatt drömde jag en dröm som liksom gav mig svar på allt jag grubblat över men nu vet jag inte om de liksom är svaret eller bara en dröm?! Och jag är sjuukt onöjd med drömmen så jag vill liksom inte tro att de är svaret på grubblingen.. Så nu har hela morgonen gått åt till att grubbla på om drömmer är rent påhitt eller inte.. Och de känns som om de är dagens stora grubbling och jag kommer förmodligen se lite frånvarande ut ibland.. Vilka problem va?! Men de är äckligt irriterande !!! (dock misstänker jag att drömmer har rätt, men jag vägrar VÄGRAR inse de.. )

De kan ju vara så att jag har lite lätt problem..

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0