Baka kaka..

Imorse vaknade jag av röster. Jag halvsov och trodde jag sov hos mamma och pappa och att dom pratade. Men sen insåg jag att jag var hemma och de var Elin som lämnade Nova. Vilsen tjej! Nova tyckte de var piss att jag ville sova och jag tyckte de var piss att hon bara gnällde. Efter 1 timme gav jag upp och gick ut en sväng med henne, men jag blev så trött så la mig i sängen när vi kom in igen. Dock tyckte hon fortfarande läget va piss så hon fortsatte gnälla. När jag väl gick upp, så gick hon och la sig och hon har sovit sen dess. Humm...

Jag har i alla fall bakat en kaka nu på morgonen. En frozen cheescake med pepparkakssmak. Nu ska den stå i frysen ett antal timmar sen saknas bara någon att äta den med.. Vilket problem va?! Tror jag ska övertala Elin att smaska lite med mig..

Nu blire frukost och O.C ...
Drömma mig in i deras liv, älskart!!

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0