Bedtime

Ehm.. Jag köpte bedtime te idag. Jag har ju sömnproblem till och från och tänkte testa de innan jag testar någon sort av recept-fri tabletter. Jag gillar inte riktigt dedär med tabletter. Jaja, jag ska i alla fall testa de nu eftersom de har en lugnande effekt och jag känner mig allt annat än lugn. Men, jag är skeptisk! De luktar kattmynta och jag vet inte om jag vågar smaka på de ... ?! Ett bevis på att de nog är något kattmynta aktigt i är att missen nu ligger lite smått hög och sniffar på påsen som te-påsen låg i. Eh, jag är lite orolig..

Nu är de mesta klart inför imorgon. Mega väska packad, håret färgat (mörkare, lite brunare men ändå rött), benen är väldigt noga rakade, ny badad, luggen klippt, plättar uppätna, muffins bakade, brunnen i duschen rensad (vad har de med imorgon att göra??) och kroppen är dränkt i brun utan sol .. Pjuh :)

Nu måste jag prova min lilla sömn dryck..

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0