Fail!

Jag skulle just gå och lägga mig men så har jag fått någon jävla skratt-attack. De är INTE ok när man är själv. Men de är så jag blir av att vara själv för länge tror jag. Jag skulle nog masat mig upp från soffan och åkt till mamma och pappa en stund ikväll för lite sällskap.

Jaja, just nu skrattar jag åt nyårsafton. Jag skrattar åt något som inte ens hänt. Bra Alex! Jag blir orolig för min hälsa. Men jag har letat efter kläder inför nyår, vi kör temat " OJ!! Jag måste ha kommit fel.." och de kommer bli helt jävla stööört kul! Jag tror jag har hittat de rätta nu.. Åh!! Jag läängtar efter att få träffa alla underbara filurer. Och stooort plus att fina Malin och hennes karl kommer ner för att fira med oss! <3

Hahaha...

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0