Från seriös till oseriös..

Jag kom nyligen på vad jag drömde inatt. Jag drömde att något hände med forsmark och de började regna sånt där farligt och larmet som testas den första måndagen i månaden kl15 drog igång.. eller nått sånt! Jag har absolut ingen koll på sånt där men i min dröm hände de i alla fall. Men från denna seriösa dröm gick jag till en lite mer oseriös, mycket roligare dröm. Det började regna godis!! Gott godis till på köpet! Karamellkungen i stora lass.. Det är den bästa drömmen någonsin tror jag! :)

Nu ska jag nervöst vänta på feedback på engelska uppgiften. Får alltid en jävla klump i magen när jag skickat in uppgifter och de är så jobbigt. De känns som om jag misstolkat uppgiften totalt. PISS!! Och så kommer mina små höga krav och gör saken ännu värre.. Hoppas han rättar allt snabbt så jag slipper lida.

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0