Hah!! Jag har tid!!!

Att skriva i bloggen även idag.. Eller med tanke på när klockan ringer imorgon skulle jag egentligen ligga i sängen och snutta kudde nu men jag äter min middag nu. Lussebulle och kakor. Orkade inte ens värma min gröt-korv ikväll..

Spännande dag med en bil som inte ville starta vilket gjorde att jag kom rejält sent till jobbet och sånt jobbigt.. Blä! Men de förstörde inte min dag inte.. Nej! Eftersom jag är känslomässigt instabil blir jag lika lätt på bra humör som jag blir på dåligt.. Jag började nästan gråta när en bil hettsade mig på motorvägen, sen kan jag bli så glad att jag nästan vill gråta för att någon bara säger nå roligt eller snällt. De kanske är bra att jul-ruschen snart är över och jag får vila.. eller vad tror ni?! Hihi..

Nu ska jag äta upp min "middag" sen sooova.. Natti!

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0