Helt off..

Okeij.. Nu minns jag ännu en gång varför man icket skall dricka alkohol. Undra hur länge jag kommer ihåg de den här gången.. Fram tills nyårs afton kanske? Men de var en kul kväll igår med de bästa!! Ni är för tokiga!!:)

Känner mig aningen off i nyhets världen. Bombningar i Stockholm?! Terrorist..? Eh.. Jag känner mig lite lätt förvirrad..

Nu ska jag försöka få i mig lite frukost. Sen blir de julklapps em med aloe vera. Komsikom!

Kvällen ska kort och gott spenderas genom att göra så lite som möjligt.. Typ en bra film skulle sitta fint!!

Nej, frukost vare..

Kommentarer
Avsändare: Lcswgy163

Just checking to see if my dad s guest book is working, not that I don not believe him. I might just have to have one of these myself.

2011-06-08 @ 15:37:24
URL: http://lcswgy163.blog16.com

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0