Hihihi

De finns en risk att jag kommer fnissa mig genom denna dag.. Max 5 timmars sömnn har gjort mig konstig. Jag gör allt annat än de jag ska (Typ blogga när jag ska äta frukost). Plus att jag små fnissar åt allt, fast att jag är själv. Jag fnissade åt att plocka i diskmaskinen nyss. Ehmm..

Den stora frågan är hur de går om jag fnissar och är oseriös hela dagen när de är jag som ska se till att allt är gjort och att ljusstakarna på silverbordet står i en rak rad och att alla varor kommer ut (som kommer va pall-vis). Fyfan va bra dehär kommer gå!!

Men först fnissa mig in till Uppsala och ha morgonmöte. Mysigt!!

Kommentarer
Avsändare: Syverlinea

This is a very good site. Thank you.

2011-02-11 @ 17:37:36
URL: http://syverlinea.blogetty.com

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0