Jag är sämst!!!!!

Just nu lackar jag ur på mig själv.. (Ännu mera negativa ord från mig)

Men seriöst.. De är något med mig och sova som liksom inte går ihop. Jag ska ha gått och lagt mig väldigt länge nu men de har liksom dykt upp andra saker som att prata med syster i telefonen (vilket iofs var viktigt på många sätt och vis) men sen.. hur viktigt är de att dra fram kylen och börja installera om golvvärme sensorerna sisådär 00.15?! Väldigt viktigt tyckte jag.. Dock gick de inge vidare och risken finns att de är avstängt i två rum nu och eftersom smarta jag började med detta nu så kan jag ju inte ringa Tobbe heller. Humm.. Får ta de imorgon, som de var tänkt från början.

Nu har jag iaf pallrat mig till sängen men som ni märker, med datorn som sällskap.. Plus att magen kurrar och jag har ett enormt sug att se de absolut sista avsnittet av ensam mamma söker.. Fast, när jag känner efter så svider ögonen av trötthet..

De är krig i min hjärna, sova mot vara vaken..

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0