Jul, jul och åter jul..

Nu blir jobbet mitt liv fram till julafton. Långa dagar med massor att göra. Igår var galet och jag har träningsvärk idag. Lådor med ljus väger mer än man tror faktiskt.

Har införskaffat mat så att jag ska överleva den kommande veckan. 3 korvar med gröt, 3 avokado och ägg. Gröt kommer aggera både lunch och middag så lär nog fylla på med någon mer korv. De känns som förra året när jag och A-L sprand och köpte gröt helatiden. Hihi. Ägg och avokado, ja där vet jag inte hur jag tänkte men jag var bara sugen på de. Funkar säkert som middag.. eller?!

Nu bär de snart av mot jobbet igen.. Springa runt som en galning eller hetsa i kassan hoppas jag på!! I like!
Vill ni mig någor framöver så smsa, säkrast för svar då.. tss

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0