Julbord och gottigott

Vilken lång dag det här blev! Jag kom just hem från jobb och personal-middag. Jag är skapligt trött nu efter att ha jobbat en hel del sen tryckt i mig massor av god mat. Alltså, ni skulle sett dessert bordet. Bara snask som jag gillar. Eftersom jag skulle köra bil hem blev de endast julmust för min del och jag kan fortfarande inte förstå varför de hällde upp endast ca 2 klunkar i ett gigantiskt vinglas. Tänkte han att jag skulle provsmaka och säga om den var ok eller ej? Som A-L fick göra med vinet.. Nej, de var konstigt!!

Bilresan hem var inte rolig!! Ni kanske har märkt att de blåser en aning? Eh, de yrde en hel del snö plus att de var pisshalt på vägen. Så fick ligga och köra som en snigel till och från eftersom de var svårt att se vad som var vägen.. Plus att jag typ återupplevde nattens mardröm och fick faktiskt en riktig panik attack. Blä! Juste, mina ögon höll typ på att torka ihop för linserna blev lite för torra av mina trötta ögon..

Nu har jag noll tålamod pga tröttheten och missen ska ligga typ på mig och på tangentbordet. Jag lackar!! Och då kanske ni undrar varför jag inte sover om jag är så trött. Jo såhär är de, jag måste liksom varva ner först. Kan inte bara komme innanför dörren och sen ba lägga mig och sova..

Jag har ont i magen av allt gottigott..

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0