Kaffe latte

Nu har jag levererat min önskelista till mamma och pappa. Jag hoppas jag får allt! Haha..

Tog även och hälsade på bror och Lisa. Måste ju kolla så att de händer något på brors bygge. Plus att jag var sjukt sugen på kaffe latte som jag vet att Dannes kaffemaskin kan göra. Så jag fick mig en kaffe latte och en tur på bygget. FyFAN va fint de kommer bli. Helt galet snyggt med högt i tak och stora fönster. Och de bästa av allt är ändå walk in closeten. Lisa har tur!! Men min kaffe latte var iaf jäkligt god. Nu mår själen bra!

Och jag kom på att kaffe latte nog är en av mina svaga punkter. Eller, de får mig alltid att må bra och känna lycka. Så om någon liten stackare vill impa på mig så är kaffe latte knepet. Haha.. Nej nu är jag sådär störd igen.

Skall ta mig en dusch, spela musik (eftersom snälla J har fixat sladd så jag kan använda högtalarna, TACK!!), måla naglarna, fixa ma och kanske ta mig en drink. Jag är taggad för kvällen och de kan sluta illa, men vem bryr sig?!

Tralala..

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0