Ljuva Ipren!

Jag skulle aldrig ha pallat den här dagen om de inte vore för ipren. Och en väldigt rolig kollega gjorde även allt lättare. Men vilken huvudvärk. När jag är trött blir nacken värre och nacken ger ingen rolig huvudvärk och tröttheten gör ju även att huvudvärken blir värre. De liksom trycker runt ögonen och strålar ut i öronen. Jag är glad att Ipren finns, även om den bara lindrar smärtan lite lätt. Tröttheten har dock gjort att jag och J skrattat en hel del, precis som alla andra dagar denna vecka.. Börjar få träningsvärk i magen. Men visst är de härligt när man är sådär övertrött och skrattar åt ungefär allt?! :)

Min jakt på jeans har även fortsatt och H&M hänvisade mig till barnavdelningen istället. Eh, Jag vet inte om jag ska bli glad eller lite besviken över de .. ? Humm.. Hittade iaf inga som passade idag men jakten fortsätter nog imorgon på annan ort!

Nu ska jag kika på Bonde söker fru och tycka synd om mig själv.. Snälla (!!), kan inte ni också tycka lite synd om mig?

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0