Semester

Jag är utvilad och har massor av ny energi nu. De känns så förbannat bra nu inför julen och allt!! Tänk vad sol, massor av sömn och en mamma kan göra. Vi hade de iaf hur bra som helst förutom de helt sjukt brutala ovädret som varade lite mer än 1 dag. Men de är väl då man ska shoppa?! Hihi.. Kommer bilder sen när jag har mer tid..

Tillbaka på jobbet var de en härlig känsla.. Städat och fint, jul-rusch, julmusik och en adventskalender (!!!). De är så otroligt härligt! Vi har fått en gemensam adventskalender som kommer från bodyshop så har vi en lista på vilken dag man får öppna. Jag blir så glad av den. Hihi. Idag var de min tur och på rasten nästan slet jag upp luckan, en handkräm med mandelolja. Luktar helt fantastiskt!!!

Jag älskar att springa runt barfota..

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0