Sniiigel

Nu har jag varit duttig och jobbat heeela dagen lång! Jag har faktiskt varit på bra humör hela dagen och nu är jag på bra humör bara för att jag varit de idag.. Eh.. ?

Jag körde som en sniigel hem idag. Jag var så trött, eller nej, slö. Jag orkade liksom inte bry mig så jag gled fram och trallade till musiken. De var riktigt skönt!

Nu är jag hemma och ska ta lite kvällsfika och kika på O.C. Mitt kvällsfika består av digestivekex, ballerinakaka, te och oliver.. Bra kombination va? Tss. Nej men jag har ont i magen så jag tog de jag var sugen på för att få i mig något i alla fall.. Smart av mig tycker jag!

Nu ska jag leva mig in i O.C..

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0