Tidsfördriv..

Eftersom inte Tobbe går att få tag på så skriver jag väl lite här så länge.. Jag misstänker att ni är sjukt nyfikna på min dag. Eh..

Jaja, jag skrev tidigare idag att jag skulle dricka kaffe med chokladsirap vilket dock misslyckades (såklart) kaffet blev för svagt och de smakade vatten typ. Men jag pinade i mig de ändå..

På rasten skulle jag leta upp ett par nya jeans. Jag är less på att bara variera 3 par byxor.. men självklart fanns inte min storlek, bara i de svart, men eftersom 2 par av de andra som jag redan har är svarta så kändes de tråkigt. Fan!!

Min armbåge som jag slog i imorse gör fortfarande ont också. Men vad gör de liksom? Nacken börjar även bli beroende av ipren så de är nog dags för fröken Alexandra att boka tid hos massören snarast..

Nu till slutet av dagen, för slutet är bra. Eller, innan de bra kommer en till dålig sak. Jag blev stoppad av polisen. Töntig som jag är skakade jag som en livrädd liten unge när dom bad mig blåsa. Plus att jag helt glömmer bort hur man kör bil när de står och kollar på mig.. Åh, när ska min polis-skräck försvinna?!?

Men, åter igen till de bra slutet.. MAX! Syster hade pluggat länge på skolan och vi möttes upp för middag på Max. Ni anar inte hur fint de satt.. Slurp-Gluffs-Naffs sa de så var de slut.. Jag behövde verkligen en liten stund med min syster (och ett minimål). Gasade glatt hemåt med dunkadunka i bilen..

Nej men, nu fryser jag faktiskt som fan.. Nu går jag och vrider upp värmen!!

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0