Tvätta, städa, plugga..

Listan är lång på saker som måste göras. Men den minskar inte direkt. För tillfället är jag äckligt less och omotiverad till pluggandet. Och jag ska städa på em när Nova åkt hem så alltså måste jag tvätta och plugga nu. Plugga matte är väl ok men den jävla piss engelskan alltså!! Jag har alltid hatat engelska och kommer alltid göra de.. Nu ska jag även förnedra mig själv genom att skicka in en uppsats på allt jag är dålig på..

Nej, de jag behöver nu är en rejäl omgång fika!! Plus ett försök till en hemgjord kaffe latte. Min besatthet börjar komma tillbaka och jag kan nästan se mig själv ladda barista kortet och springa dit lite för många gånger.

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0