Vill ha igår idag..

Igår var de en så mycket bättre dag än idag. Igår hade jag fortfarande en hel ledig dag kvar innan jul PLUS att jag var taggad (förutom engelska skiten som gav mig klump i magen). Jag skrev en lista med mina mål och satte upp den vid köket så att jag kan se den, peppa mig själv, och framför allt förhoppningsvis stryka punkt efter punkt. Men idag har jag fan lust att riva sönder den där jäävla listan i tusen små minimala bitar!! Ett mål är att klara Matte C men hur faaan ska jag göra de?! Jag fattar inte den där jäävla derivata skiten!! Och klarar jag inte matten så försvinner ju målet om ekonom också..

Jag behöver hjälp!!! Någon som är smart som sjutton och inte blir förvirrad av alla prim, lim, h -> 0, ändrigskvoter, tangenter och sånt skit ?! Buhuu..

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0