Dukoral

Ja ni hör ju själva hur vidrigt de låter.. Jag har just tagit en dos dukoral. (ryser av namnet) Men idag slog jag rekord tid och tog allt i ett svep på någon sekund. Förut har de tagit.. ehmm ?!? ca 30 min att få i mig de. De är de vidrigaste jag vet verkligen.. Men nu är jag redo för Thailand. Och de är ju fan snart, 13 dagar kvar. Tjoohoo! Och igentligen bara 12 dagar tills jag och Johannes påbörjar våran resa (dock åt fel håll), men vi ska möta upp med alla andra dagen innan liksom. Åh vad jag längtar! De är liksom ca ett år sen dehär bestämdes. Ni förstår vilken väntan!!

Nej nu ska jag ge mig själv beröm genom shopping på IKEA innan jag börjar jobba..

Kommentarer
Avsändare: Storebror

Mmm så gott med Dukoral, min står och väntar i kylskåpet. Ska bli så gott! :P

2010-01-25 @ 22:07:05
Avsändare: Elin

MMm mums min och tobbes oxå...längtar så efter att få ta den =P

2010-01-27 @ 19:40:27
Avsändare: Alexandra

Stackars er.. !!!

2010-01-27 @ 22:01:08

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0