Formex

Min Fredag var så rolig! Jag var på Formex med mina tokiga kollegor. De är så kul att se allt och få vara med på ett hörn när de gäller vår/sommar inköp. Hihi :) Plus att maten och fikat var super smaskigt. Jag gillart! Såg så mycke fint som jag vill ha själv också, och massa små tips. Så nu vill jag göra om allt här hemma. De är inte lätt att jobba på sin favorit butik ska jag säga er. De blir dyrt!!

De tar dock på krafterna att gå på mässa. Var helt slut när jag kom hem. Men de var bara att glatt skutta upp imorse och åka till jobbet. Sova får jag göra .. ehmm .. Om 14 dagar typ. Och då får jag sova på solstolen. Weii :)

Kommentarer
Avsändare: Anonym

var jobbar du?

2010-01-24 @ 17:05:34

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0