Gott nytt år!

Nytt år och ny blogg energi?! Kanske.. Ursch var jag varit dålig på dehär. Ska försöka skärpa mig. Nu när jag fått en digitalkamera av Johannes så kan jag ju faktiskt lägga upp lite bilder också :)

Julen var helt underbar och jag nöjt av varje sekund. Den lediga veckan spenderade jag med mina nära och kära. Samlade massor av energi! Och de nya året firades in hos Emeli och Robin. Emeli hade gjort så god middag! Men nu är jul-lyxen över och jag är tillbaka på jobbet. Full fart en månad till sen är de semester igen. En varmare semester. I like!

Lite bilder från hela jul och nyårs helgen..


Kommentarer
Avsändare: mia

jaa, för dött på denna sida ett tag nu.. hihi! god fortsättning tjejen :)

2010-01-05 @ 22:56:07
URL: http://miawestin.blogg.se/

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0